Coquerel sidra prezentācija
UZDEVUMS – produkta gaumīga prezentācija atbilstoši Stockmann patērētājiem. Vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem raksturīga masas patēriņa stratēģija, tādējādi to gala cena pārsvarā ir samērā zema ar dažiem (tirgus nišu) izņēmumiem. Mūsu mērķis bija pozicionēt Coquerel sidru kā ekskluzīvu produktu garšas, dabīgā sastāva un autentiskuma dēļ. Šis bija stāsts par īstām lietām, skaistām vietām, sulīgiem Francijas āboliem un bumbieriem, par smaržojošiem ziediem un patiesu garšu. Īpašajās sidra prezentācijās tika veidots zīmola stāsts, taču ideālajā temperatūrā pasniegtais dzēriens pārējo “pateica” pats. Rūpīgi pārdomājot detaļas un pieskaņojot risinājumu konkrētajai auditorijai, tika veicināta cilvēku vēlme pienākt, uzzināt, pagaršot, iepazīt un iegādāties Coquerel sidru.