Euroser focus group
UZDEVUMS – noskaidrot patērētāju siera ēšanas paradumus un iegūst ieskatu par jauno Euroser siera iepakojumu novērtējumu, kā arī potenciālajām problēmām. Par risinājumu tika izvēlēts fokusa grupu pētījums ar 10 cilvēku dalību. Dalībnieki piederēja dažādām vecuma grupām, tos raksturoja dažādi sociālie foni, nodarbošanās, ģimenes modeļi, dzīvesveids un tamlīdzīgi. Pētījums tika dalīts divās daļās, kopumā uzdodot 24 jautājumus par ēšanas, iepirkšanās paradumiem, uzskatiem, idejām un ieteikumiem. Kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze atklāj dažādus viedokļus un tomēr iezīmē arī kopīgos aspektus. Tika atklātas potenciālās jauno iepakojumu problēmas, kas ražotājam nebija izkristalizējušās iepakojuma izstrādes procesā.