Sociālo mediju satura izveide + konkurss
Mērķis: popularizēt “Piens un augļi skolai” valsts programmu sociālajos tīklos starp 5.-9.klašu skolēniem
Komunikācijas kampaņas ietvaros tika izstrādāta stratēģija sociālo tīklu komunikācijai (Facebook, Instagram un TikTok), lai sasniegtu 5.-9.klašu skolēnu auditoriju. Komunikācijas mērķu īstenošanai tika izstrādāts digitāls konkurss pašpārbaudes testu veidā divās atsevišķās kategorijās: (1) piens un (2) augļi un dārzeņi, kur skolēniem bija jāatbild uz 8 izglītojošiem jautājumiem ar iespēju laimēt vērtīgas balvas. Kopā konkursam reģistrējās 1302 cilvēki. Tika izstrādāta sociālo mediju komunikācija 2 mēnešu periodam, kas saturēja gan izklaidējošu un izglītojošu, gan iesaistes veicinošu saturu. Tika nodrošinātas arī influenceru sadarbības ar atraktīvu un izglītojošu video satura izstrādi un publicēšanu gan influenceru, gan “Piens un augļi skolai” sociālajos tīklos. Kampaņas laikā kopējais sasniedzamības radītājs ir >720 tūkst. cilvēki.