Vapify iepazīšanās pasākums
Mērķis: iepazīstināt biznesa partnerus un viedokļu līderus ar zīmolu Vapify un viņu produktu ‘Crystal’ .Tika organizēts slēgts iepazīšanās vakars ar īpašu pasākuma programmu lūgtiem viesiem, kur vakara vadīja Kaspars Breidaks un par muzikālo atmosfēru parūpējās DJ Rojs Rodžers. Pasākuma kopējā atmosfēra un iekārtojums tika veltīts jaunā produkta Crystal tematikai, piemeklējot atbilstošākos risinājumus dekorācijām. Kopumā ieradās vairāk kā 60 aicinātie influenceri un tiktokeri, bet kopumā to apmeklēja vairāk kā 140 cilvēku.
Pasākuma laikā influenceri savos Instagrama kontos dalījas ar daudzām publikācijām no pasākuma, daloties ar emocijām un ieskatu notiekošajā, kopumā sasniedzot vairāk kā 750 000 lielu auditoriju, kā arī tika izvietotas publikācijas medijos jauns.lv, rus.jauns.lv un Preses relīzes | LETA, sasniedzot vairāk kā 175 000 lielu auditoriju.