88.ep. Izcila klientu apkalpošana
32
Šajā epizodē runājam par izcilu klientu apkalpošanu. Kā uzsākt sarunu, izzināt vēlmes, iegūt uzticību un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem. BSMS:
Sarma Kraule - Giorgio Armani grima māksliniece Baltijas valstīs ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi
Dita Grauda - Lancome grima māksliniece Baltijas valstīs ar vairāk nekā 16 gadu pieredzi
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
87.ep. Klimata pārmaiņu uztvere un komunikācija LatvijāNākamā epizode
89.ep. Kā celt zīmola vērtību un cenu