Epizode 27
ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām
40
Šodien podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju cikla noslēdzošā epizode par stratēģijām. Kopā ar Jāni Mucenieku ("Lofbergs Baltic" ģenerāldirektoru) un Svetlanu Dāboliņu ("Given by Grenardi" mārketinga vadītāju) runājām par trade marketing:
- Kā sadalīt kanālus starp tirdzniecību un mārketingu?
- Kā panākt sinerģiju starp pārdošanas un komunikācijas nodaļām?
- Kas raksturīgs FMCG segmentam un kā tajā darboties?
- Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!
Dalies ar savām pārdomām komentāros!
Iepriekšējā epizode
ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijāmNākamā epizode
ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija