Epizode 41
ep. 45 Lojalitātes programmas
46
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Lojalitātes programmas". Attiecības ar klientu jebkurā biznesā, gan B2B, gan B2C ir nozīmīgas. Kā noturēt esošo klientu, reizē veidojot ar tiem ilglaicīgu un kvalitatīvu saikni? Kad lojalitātes programma strādās? Vai kārtējā plastikāta karte un vienkārši punkti par pirkumu ir noiets etaps? Uz šiem jautājumiem atbild mūsu eksperti:
- Mudīte Bajāre, Maxima Klientu lojalitātes programmas vadības daļas vadītāja;
- Māris Rudens, AirBaltic Club vadītājs.
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 44 Valsts komunikācija Covid-19 laikāNākamā epizode
ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarē