Epizode 66
ep. 66 Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā
44
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Komunikācija sociālajos tīklos Ukrainas kara laikā". Krievijas iebrukums Ukrainā ir būtiski mainījis ne tikai politisko un ekonomisko situāciju pasaulē, bet arī satricinājis komunikāciju digitālajā vidē. Vai uzņēmumiem, influenceriem un zīmoleim ir jāpauž sava politiskā nostāja? Kāpēc neder "neitrāls" viedoklis? Vai pašreiz saasinās t.s. "cancel" kultūra un kur šajā visā paliek vārda brīvība? Kā paust savu nostāju un atbalstu? Uz šiem un citiem jautājumiem atbild:
- Inga Galkina, sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” vadītāja, partnere un stratēģiskā konsultante. Kopumā nozarē esot vairāk kā 18 gadus, specializējas krīžu un problēmjautājumu risināšanā.
- Paula Roze, sabiedrisko attiecību aģentūras “Polhem” vadītāja, ir zīmolu publiskā tēla veidošanas eksperte, tostarp, arī digitālajā vidē.
- Linda Kalniņa, BSMS projektu vadītāja, radošās satura studijas b-studio vadītāja.
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 65 Rotaļlietas, konfektes un bērns veikalāNākamā epizode
ep. 67 Prakse modernā uzņēmumā - Darba devēju skatu punkts