BSMS - Stratēģijas, pārdošanas un mārketinga eksperti Baltijas valstīs

Autore: Veronika Slotova, projektu vadītāja

“Ja domājat par eksportu uz Baltijas valstīm, BSMS 360 grādu pieeja ir jūsu risinājums,” saka Inta Buša, BSMS izpilddirektore un Forbes “30 zem 30” uzņēmēja. Uzņēmums BSMS, kas dibināts 1999. gadā, ir spēcīgs partneris, kas rada jēgpilnus risinājumus saviem klientiem, FMCG zīmoliem visās Baltijas valstīs. Viss sākas ar stratēģiju - tirgus izpēti un analīzi. Tas turpinās ar pārdošanu, kur BSMS uzņēmumā ir merčendaizinga un “key account” speciālisti. Pēdējais posms ir mārketings, kur BSMS īsteno SMM, mediju, influenceru un integrētā mārketinga risinājumus. Stratēģija, pārdošana un mārketings kopā veido 360 grādu pieeju, ko novērtē klienti. Kā piemēru uzņēmuma 360 grādu pakalpojumu sniegšanai var minēt darbu ar Euroser Dairy Sp. z. o. o, kas ir BSMS klients. Tam bija šāda struktūra.

STRATĒĢIJA (trīs gadu produktu veicināšanas plāns): Pilna siera tirgus kategorijas analīze, lai noteiktu uzņēmuma pašreizējo pozīciju klientu ceļojuma kartē un izveidotu mārketinga un pārdošanas stratēģiju visām Baltijas valstīm. Aptaujas rezultāti ļāva BSMS izstrādāt Euroser mārketinga plānu trīs gadiem.

SALES (Pārdošanas veicināšana Baltijas valstīs): BSMS palielināja Euroser pārdošanas apjomus, izmantojot regulāru merčendaizingu lielākajos mazumtirgotājos, sniedzot “key account” apkalpošanu. MARKETINGS (Mārketinga plāna īstenošana): Izmantojot sociālo mediju kanālus, BSMS katru mēnesi sasniedza vairāk nekā 130 000 cilvēku, no kuriem vairāk nekā 400 000 cilvēku tika sasniegti vienā mēnesī, izmantojot BSMS influenceru mārketingu. Visu foto un video saturu veido @bstudio komanda. BSMS ir vienīgā aģentūra Latvijā, kas piedāvā daudzfunkcionālu radošā satura studiju @bstudio fotosesijām, video uzņemšanai, podkāstu veidošanai un citiem pasākumiem.

BSMS ir eksperts FMCG segmentā, un tieši šeit BSMS koncentrē savu biznesu un uzmanību. BSMS klientu vidū ir dzērienu un stipro alkoholisko dzērienu uzņēmumi (31%); pārtikas ražotāji (29%); nepārtikas ražotāji (25%); tehnoloģijas un elektronika (11%); preces bērniem, tostarp rotaļlietas (4%). Uzziniet vairāk par BSMS caur LinkedIn. Vairāk informācijas par @bstudio var atrast Instagram. Alternatīvi, ja ir kādi jautājumi, raksti bsms@bsms.lv, vai sadarbības līgumiem – veronika@bsms.lv.