FOTO SOCIĀLAJIEM TĪKLIEM
Sociālo mediju platformas tiek plaši izmantotas kā kanāls dažādu ziņu un satura nodošanai konkrētajai mērķauditorijai. Šī gada maijā BSMS/Norstat pētījumā noskaidrots, ka 44% uzskata, ka sociālajos tīklos drīzāk nav kvalitatīvs digitālais saturs. 36% uzskata, ka drīzāk ir kvalitatīvs digitālais saturs. Tikai 3%, atbildot uz jautājumu “vai, tavuprāt, sociālajos tīklos ir kvalitatīvs digitālais saturs?” atbildēja “jā, pavisam noteikti”.
Cilvēkiem, kuriem dzimtā valoda ir krievu, Latvijā šie rādītāji ir vēl zemāki, proti, biežāk uzskata, ka saturs ir nekvalitatīvs. Ko nozīmē kvalitatīvs digitālais saturs? Kas ir uzrunājošs saturs? Par šo tēmu vairāk vari uzzināt mūsu podkāsta “Tirgziņu Tērzes” 14.epizodē. Auditorijai saprotamu un pievilcīgu saturu, nenoliedzami, veido vairāki aspekti, viens no tiem, par ko tika pārrunāts epizodē, veido arī fotoattēls.
Organizējam fotosesijas, visbiežāk tieši pārtikas produktu ražotājiem un izplatītājiem, sadarbojoties pavāru, stilistu, fotogrāfu, grafiskā dizaina un video operatoru komandām. b-studio virtuvi ir iemēģinājuši daudzi Latvijas pavāri, tostarp, Gatis Grosbergs, Raimonds Zommers, Artūrs Arnicāns, un citi. Mūsu priekšrocība ir ērtā virtuves studija, kurā ēdieni tiek pagatavoti, atrādot gan pašu procesu vai tikai rezultātu. Piemēram, klienta “Euroser Dairy Group” zīmolam “Formagia” fotosesija tika veidota priekš Facebook un Instagram kontiem, lai veicinātu produktu pielietošanu praktiskās receptēs.
b-studio ir uzņēmuma BSMS struktūrvienība, kas izveidota ar mērķi veidot spilgtu un pamanāmu saturu. Tā ir daudzfunkcionāla dzīvesstila, foto un video studija ar virtuves zonu tiem, kas vēlas būt pamanīti. Šī ir telpa, kur radoši izpausties un radīt. Nodrošinam foto un video pakalpojumus, izdodam grāmatas, organizējam meistarklases (tostarp, arī live pasākumus), kā arī varam mūsu skaistās telpas uzticēt jūsu pašu iecerēm. Lai uzzinātu vairāk, raksti mums uz: bstudio@bsms.lv.