Ilona Regzdiņa: Būt otrā pusē
Autore: Ilona Regzdiņa
Es noteikti neesmu ne pirmais ne pēdējais gadījums, kad mārketinga cilvēki maina darbošanās puses - no aģentūras uz pasūtītāju vai otrādi, kā manā gadījumā. Mana pirmā un līdz šim vienīgā pieredze, darbojoties aģentūrā, bija pirms vairākiem gadiem, kad veidoju televīzijas raidījumus. Tad radošums bija daļa no ikdienas un tagad varu teikt, ka to savā ikdienā vēlos arvien vairāk. 2021. gads bija manas personības un profesionālās darbības pārmaiņu gads. Tas man ļāva nodefinēt savas prioritātes un mērķus gan profesionālajā, gan privātajā jomā.
Esmu gandarīta ar 2022. gadu pievienoties BSMS komandai, kas nodrošina izcilus, pārdomātus un uz datiem balstītus mārketinga un merčendaizinga pakalpojumus. Vairākus gadus strādājot prasīgu klientu pusē, veidojot mārketinga un kampaņu stratēģijas, vadot un motivējot komandu, strādājot pārmaiņu laikā, tagad esmu nonākusi otrā pusē - kā BSMS mārketinga nodaļas vadītāja. Šajā gadā kopā ar komandu palīdzēsim uzņēmumiem sasniegt izvirzītos biznesa mērķus, tādējādi stiprinot arī BSMS pozīcijas nozarē. Savai jaunajai komandai vēlos nodot savas ilggadējās zināšanas par mazumtirdzniecības nozari. Daloties pieredzē par būšanu dinamiska un prasīga klienta pusē, nodrošināsim izcilu mārketinga servisu BSMS klientiem.
Tomēr papildus ambiciozajiem BSMS mērķiem, nenoliedzami svarīgs ir arī balanss starp privāto un profesionālo dzīvi. Esmu novērojusi, cik ļoti uzņēmuma vadībai rūp, lai darbiniekam būtu dzīve arī ārpus darba - mācības, papildus projekti, hobiji, atpūta, laiks ģimenei utt. Tas bija viens no iemesliem, kāpēc pievienojos BSMS. Piemēram, janvārī uz mēnesi darba laiks tika samazināts no astoņām uz sešām stundām ar mērķi veicināt darba efektivitāti, motivēt darbiniekus vairāk atpūsties un pilnveidot to pašrealizāciju ārpus darba. Esmu pārliecināta, ka šis gads atnesīs vēl daudz ko jaunu un aizraujošu.
Lai mums visiem veiksmīgs un jaudīgs šis gads!
Ar sveicieniem,
Ilona Regzdiņa, BSMS mārketinga nodaļas vadītāja