Vēlos porsche par opel cenu
“Vēlos porsche par opel cenu,” tik bieži šis ir integrēts pasūtītāja/ pircēja uzskatos un ekspektācijās par saņemamo produktu vai pakalpojumu.
Sāksim ar ikkatru no mums. Šodien mēs kā patērētāji dzīvojam piesātinātā piedāvājumu pasaulē. Mēs zinām, ka mūsu vēlmēm piedāvājumi jau “stāv rindā”. Ja nesaņemam gaidīto, esam vīlušies. Mums ir augstas ekspektācijas un prasības pret preci, jo alternatīvas pastāv teju vienmēr. Ja kaut ko neatrodi lokālajās tirdzniecības vietās vai internetveikalā, vienmēr ir Ebay vai Aliexpress. Daudzi izvēlas ieguldīt laiku meklējumos, varbūt pat bezjēdzīgos, lai tikai atrastu lētāku piedāvājumu, riskējot preci saņemt novēloti, nesaņemt vispār vai pie saņemšanas atklāt, ka tā nav “tāda kā bildē”.
Šāda tendence ir vērojama arī biznesa pasaulē. Uzņēmēji labi zina, cik vērtīgs ir katrs eiro. Tomēr būtiska atšķirība no privātiem tēriņiem ir laika nozīme lēmumu pieņemšanā un projektu realizācijā - kopš darbs tiek mērīts laika intervālos, laiks ir nauda burtiskā nozīmē, nevis kalpo par metaforu. Respektīvi, biznesā pastāv cieša korelācija starp termiņu un cenu. Paradoksāli, tomēr, ja laiks tiek tērēts ilgiem lētākā risinājuma meklējumiem, iespējams, ideja pati par sevi ir kļuvusi dārgāka.
Līdz ar to, “ātri, lēti un kvalitatīvi” kļūst par jauno “lēti un kvalitatīvi” prasību. Pakalpojuma sniedzējam tas var nozīmēt strupceļu. Spēja novērtēt savu laiku un servisa kvalitāti liecina par zināma veida briedumu – uzņēmējam savs laiks ir pats dārgākais resurss. Jā, prātīga pirkumu veikšana ir vitāli nozīmīga, tomēr katra centa svēršana ir neprāts. Šodienas ietaupījumi var maksāt lielu laiku ne pārāk tālā nākotnē.
Apzinies sava laika vērtību un novērtē katras lietas patieso cenu! Uz sadarbību vērsta attieksme vienmēr atmaksājas.