WEB3 lojalitātes programmas

Lojalitātes programmas ir galvenā zīmola stratēģijas taktika klientu noturēšanai un piesaistīšanai, jo īpaši konkurētspējīgā un dinamiskā tirgū. Savukārt Web3 lojalitātes rīki, izmantojot blokķēdes tehnoloģijas iespējas, visām iesaistītajām pusēm nodrošina ne tikai skaidru piedāvājumu komunikāciju, bet arī lojalitātes aktivitāšu un iesaistes pārredzamību.

Klientiem Web3 lojalitātes rīki ļauj iegūt personalizētu un saistošu pieredzi mijiedarbībā ar zīmolu, jauninājumus, kā arī dod klientiem iespēju iegūt un kontrolēt savus datus - veiktās lojalitātes aktivitātes un saņemtos ieguvumus.

Jaunākos klientu iesaistes un lojalitātes rīkus šobrīd izmanto jau 80% no 500 pasaulē ietekmīgākajiem zīmoliem. (Avots: World Economic Forum 10’2023 report.)

Mēs piedāvājam jaunāko klientu iesaistes un Web3 lojalitātes rīku ieviešanu, kas ļauj ikvienam zīmolam veidot tiešu un jēgpilnu saikni ar saviem pircējiem un lojālajiem klientiem, tādējādi palielinot klientu noturību un veicinot atkārtotus pirkumus.

Mēs apmācām, konsultējam un palīdzam ieviest lojalitātes projektus no A līdz Z. Galvenās rīku īpašības, izmantojot blokķēdes tehnoloģijas:

  • ✔ pārskatāmība: apvieno vienā datu bāzē vairākas klienta mijiedarbības ar zīmolu;

  • ✔ kopienas veidošana: zīmola tiešā saikne ar kopienas dalībniekiem;

  • ✔ pielāgota vide: ērta un viegla lietotāja pieredze;

  • ✔ zīmolu sadarbība: ļauj uzrunāt citu zīmolu lojālos klientus un apvienot vairāku zīmolu piedāvātās klientu priekšrocības;

  • ✔ atlīdzība un ieguvumi: kopienas dalībnieki tiek atalgoti par savu iesaisti;

  • ✔ īpašumtiesības: nopelnītos punktus vai priekšrocības par iesaisti dalībnieki var nodot kādam citam, tādā veidā viņu lojalitāte ir kā aktīvs;

  • ✔ drošība: spēcīgas datu šifrēšanas un privātuma funkcijas, kas atbilst VDAR (GDPR) prasībām.

Sazinies ar mums, ja vēlies uzzināt vairāk par web3 lojalitātes rīkiem un kā tos veiksmīgi ieviest sava zīmola stratēģijā!

Sazinies