HELIO
UZDEVUMS - izveidot TET zīmola Helio kampaņas #VasaraAizrauj stratēģiju un to īstenot interaktīvās televīzijas popularitātes veicināšanai.
Ņemot vērā Helio ideju par aizrautību, tika realizēta 43 m2 liela skatuve, kas sadalīta zonās ar vairākām aktivitātēm dažādu vecumu pārstāvjiem, līdzīgi kā tas ir Helio pakalpojumam, kas ir domāts jebkura vecuma auditorijai. Galvenā mērķauditorija bija cilvēki, kas ikdienā izvēlās skatīties televīziju, bet aicināts bija jebkurš interesents. Dalībniekiem tika piedāvātas tādas aktivitātes kā interaktīvā 180 grādu fotosesija, dažādas spēles, kā arī aizraujošas dekorācijas un spilgtās krāsas, kas mudināja cilvēkus taisīt bildes uz to fona un dalīties ar tām savos sociālo tīklu kontos. Helio skatuve tika izvietota dažādu pilsētas svētku, pasākumu un festivālu ietvaros, kā piemēram HyperTown, Positivus un Vegānfestivāls, izvēloties atbilstošākos pasākumus, kur klients satiks savu galveno mērķauditoriju.