Labā enerģija kopā ar influenceriem
MĒRĶIS – atraktīvajā manierē iepazīstināt sabiedrību ar maz zināmu pakalpojumu
Laba reklāma, kas nav reklāma! Ar tādu mērķi veidojām scenāriju un īstenojām arī video filmēšanu, kas aktualizētu mazāk zināmu tet pakalpojumu – elektroenerģija, un arī šī pakalpojumu priekšrocības, salīdzinot ar citiem tirgus spēlētājiem. Lai izvairītos no pārlieku “reklāmistiskas” sajūtas, izvēlējamies rakstīt scenāriju ar humoru, un protams, pieaicināt attiecīgus viedokļu līderus – Māru Upmani-Holšteinu, Markusu Rivu, Kristīni Beitiku un kā vadītāju – Sandu Dejus. Influenceru dažādība liek izprast arī pakalpojuma mērķauditorijas dažādību, kā arī tā pieejamību ikvienam – lai ir saprotami “visās valodās”, gan jauniešiem, gan gados vecākiem cilvēkiem.
Noskaties video ar: