Lindt Lindor un Lindt Excellence produktu klāsta iepazīstināšana un pārdošanas veicināšana
Maxima un Rimi veikalos mēs organizējām 13 ekskluzīvus Lindt Lindor un Lindt Excellence šokolādes degustācijas pasākumus. Degustāciju laikā kopā sasniedzām vairāk nekā 2400 cilvēkus un tika pārdotas aptuveni 230 šokolādes. Mūsu promo cilvēki, tērpušies baltos, personalizētos Lindt tērpos, aicināja viesus iepazīt Lindor un Excellence šokolādes izsmalcināto garšu, kas veicināja pirkumus. Uzmanību piesaistošā degustāciju zona, īpaši uzrunāja cilvēkus vecumā no 30 līdz 60 gadiem, kurus bieži vien pavadīja arī bērni, izbaudot kopīgu šokolādes pieredzi. BSMS komandai bija izšķiroša loma, palīdzot palielināt pārdošanas apjomus, izcelt Lindt zīmolu un iepazīstināt ar tā produktu klāstu.