Tik Tok #RedBandBermuduDivstūris kampaņa + pasākuma organizēšana
MĒRĶIS – Piesaistīt influencerus, kas radoši un interaktīvi uzrunās mērķauditoriju piedalīties Red Band TikTok izaicinājumā “Pieņem izaicinājumu un satiec mani ballītē”.
Kampaņas seja bija Bermudu Divstūris – latviešu repa duets, kas izveidoja Red Band minidziesmu, un Snick Dance Company – deju studija, kas izdomāja deju. Cilvēki izmantoja dziesmu, atkārtoja deju soļus un piedalījās konkursā, kurā varēja laimēt biļetes uz AB parka “Superīgākā vasaras diena” pasākumu un konfektes no RedBand. Mēs izveidojām unikālas Red Band dāvanas ar personalizētiem tauriņiem, kas izleca no dāvanu kastēm. Influenceri izmantoja pārsteiguma dāvanas, lai piesaistītu cilvēkus un informētu par TikTok konkursu, kā arī AB parka ballīti.
Lai padarītu zonu blakus Red Band “Teleports” atrakcijai AB parkā interesantāku, tika uzstādīti personalizēti karogi un atpūtas zona bērniem un vecākiem. Cilvēki tika iesaistīti dažādās aktivitātēs, piemēram, “Cornhole”, “Četri rindā” un “Lidojošais mērķis”.
Pasākuma dienā, lai aicinātu cilvēkus publicēt saturu sociālajos tīklos, izziņojām, ka tādā veidā iespējams saņemt bezmaksas T-kreklu (Bermudu Divstūris x Red Bend), kā arī konfektes. Cilvēki filmēja TikTok videoklipus, kā arī ievietoja Instagram stāstus un publikācijas. 3 stundu laikā tika izdalīti vairāk nekā 60 krekli un līdz dienas beigā vairāk nekā 450 konfekšu pakas.