TikTok #RedBandsweetlover kampaņa + pasākuma organizēšana
Mērķis: sadarboties ar TikTok influenceriem un palielināt Red Band zīmola atpazīstamību. Mēs piesaistījām influencerus, kuri radoši un interaktīvi iesaistīja mērķauditoriju Red Band TikTok kampaņā, informēja par kopējo pasākumu izklaides parkā Avārijas brigāde un parādīja kā var jauki pavadīt laiku ar bērniem Reb Band aktivitāšu zonā. No maija līdz jūlijam influenceri, viņu sekotāji un ABpark apmeklētāji 100% izbaudīja Red Band konfektes un mēs viņiem sniedzām lieliskas emocijas un kopā būšanu.
Kopējie rezultāti:
- Vairāk nekā 608K skatījumu no apmaksātas sadarbības ar influenceriem
- 167 TikTok video, 16 no tiem no apmaksātas sadarbības ar influenceriem
- 130K auditorijas sasniedzamība no EHR apraides
- 23 Instagram publikācijas
- Vairāk nekā 50 Instagram Stories
- 6 Facebook ziņas
- 9 YouTube Shorts
(1) TikTok filtrs - digitālais mārketings. Šovasar pavadījām aizraujošu laiku kopā ar @europeanhitradio , @undixone un FAM3 influenceriem, kopā izveidojam TikTok konkursu, integrējot pašveidotu filtru. Katrs influencers ir radījis kvalitatīvu un atlbilstošu saturu, FAM3 house radoši izpauda sevi idejās, EHR iesaistījas TikTok filtru veidošanā, papildinot viens otru.
(2) Pinata – influenceru dāvana. Mēs piegādājam RedBand pinjatas vairāk nekā 15 influenceriem, kas integrēja savā saturā. Red Band pinjata bija tik pārsteidzoša un negaidīta dāvana, ka ikviens influenceris publicēja Stories, daži pat rīkoja bērnu ballītes. Influenceri izmantoja pinjatas, lai piesaistītu cilvēkus un informētu par TikTok konkursu un ABpark ballīti. Lai piedalītos TikTok konkursā un laimētu īpašo Red Band pinjatu kopā ar ABpark biļetēm, cilvēki rakstīja komentārus un filmēja video ar Red Band TikTok filtru.
(3) Ballīte izklaides parkā Avārijas brigāde ar influenceriem. Noslēdzām #RedBandsweetlover kampaņu ABpark “Superīgākā vasaras diena” pasākumā kopā ar influenceriem. Pie RedBand atrakcijas “Teleports” tika organizētas vairākas aktivitātes: lielformāta spēles kā, piemēram, Jenga un Cirks, atpūtas zona, pinjatas spēle, burbuļošana, fotogrāfēšana un filmēšana. Pasākumā laikā mēs sasniedzam vairāk nekā 1K parka apmeklētājus.