Vasaras sajūta rudenī ar Martini Fiero – influenceru kampaņa
UZDEVUMS – iepazīstināt patērētājus ar jauno Martini produktu – Martini Fiero, izmantojot sabiedrībā atpazīstamos viedokļu līderus, kuri dalās iespaidos par jauno rūgti-saldeno vermutu.
Kādas emocijas sajustu Tu, ja vienā brīnišķīgā dienā, saņemtu lielu sarkanā apelsīna šķēli? Droši vien, sašutumu, jo nezini, kas ir iekšā, bet patīkamu – jo izskatās tik kārdinoši! Tieši šādu emociju arī vēlējamies, lai sabiedrības līderi parāda saviem sekotājiem, saņemot diezgan negaidītu pārsteigumu. Iekš pārsteiguma, bija viss nepieciešamais, lai drūmu rudeni pārvērstu atpakaļ vasarā – kokteiļa sastāvdaļas Martini&Tonic. Iesaiste bija pārsteidzoša – kopā 25 influenceri, kas padalījušies ar 68 storijiem un auditorijas pārklājums bija lielāks nekā 850 tūkstoši sekotāju!