Epizode 12

ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

ep. 12 Reklāmas uztvēre sociālos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

30

Jauna saruna podkāstā Tirgziņu Tērzes: Reklāmas uztvere sociālajos medijos – vai influenceriem jāslēpj reklāma?

Mūsdienās reklāmas ir pārvākušās no televīzoru ekrāniem uz mūsu viedierīcēm un neskaitāmo selfiju jūru Instagram lietotāju profilos aizstājušas produktu un pakalpojumu apmaksātas reklāmas. Bet vai šīs bildes un video ir iespējams atšķirt no ikdienas satura, tikpat viegli, kā tās, kas pārtrauc tikko ieslēgtu Youtube video vai pēkšņi ieslēdzas pēc Tavas mīļākās dziesmas Spotify?

To, šobrīd, sava maģistra darba ietvaros, pārbauda Deniss Ševeļovs, kurš šajā podkāstā sniegs nelielu ieskatau tajā, ko ir izpētījis un, kopā ar Intu Bušu, komentēs šībrīža tendences satura veidotāju atklātā reklāmas norādīšanā lietotnē Instagram un tajā, kādu ietekmi tas atstāj uz reklāmas kampaņas efektivitāti.

Par apmaksātām reklāmām Instagram un Influenceru godīgu šo reklāmu pieminēšanu, šodien runās 12. epizodes viesi:

·  Deniss Ševeļovs FMCG 360 komunikācijas čempions, Consumer Journey metodes sludinātājs un apbalvots Infleunceru attiecību guru. BSMS mārketinga nodaļas direktors,

·  Inta Buša – Izgājusi visus uzņēmējdarbības vadības līmeņus un tagad ir BSMS izpilddirektore. Lektors Rīgas Stradiņa Universitātē.

Paldies par atbalstu mūsu draugiem Norstat, kas sniedz vērtīgus datus svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv!

Patika šī epizode? Dalies ar to sociālajos medijos! Tev ir idejas tēmām vai gribi ieteikt viesi nākamajai epizodei? Raksti mums – podcast@bsms.lv!