Epizode 14
ep. 14 Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana – kas ir uzrunājošs saturs?
35
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Digitālā mārketinga rezultātu mērīšana - kas ir uzrunājošs saturs? Uzdodam tik aktuālo jautājumu - kad var teikt, ka saturs ir kvalitatīvs? Kāpēc 44% aptaujāto uzskata, ka sociālajos tīklos nav kvalitatīvs digitālais saturs, īpaši šo uzsverot cilvēkiem, kuru dzimtā valoda ir krievu? Kādam ir jābūt saturam, kritērijiem un reklāmām?
Ar savu pieredzi dalās eksperti:
- Kate Annija Ročāne, Dizaina un satura nodaļas vadītāja aģentūrā Notre
- Zane Šneidere, korporatīvo klientu direktore pilna servisa digitālajā aģentūrā Bright
Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 13 Merčendaizings LatvijāNākamā epizode
ep. 15 Meklējot digitālā mārketinga speciālistu