ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketingu
45
Otrā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- par digitālo mārketingu. Kopā ar Kristapu Kalniņu (Frank by Inspired vadītāju) un Ēriku Kirsoni-Kriviņu (MM&A Hill & Knowlton Strategies projektu direktori) runājām par to:
- Cik svarīgi ir digitālā komunikācija un tās mijiedarbība ar pārējiem kanāliem un rīkiem;
- Kādi ir digitālās stratēģijas izveidošanas soļi;
- Kāpēc labāk ar konkurentiem draudzēties, nevis kašķēties;
- Kādi ir labie digitālās komunikācijas piemēri;
- Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!
Dalies ar savām pārdomām komentāros!
Iepriekšējā epizode
ep. 23 Augusta mini sērija: par mārketinga stratēģijāmNākamā epizode
ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām