Epizode 25
ep. 25 Augusta mini sērija: par sociālo mediju stratēģijām
46
Trešā saruna podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju ciklā par stratēģijām- šoreiz no sociālo mediju prizmas. Kopā ar Artūru Medni (aģentūras New Black vadītāju) un Raimondu Grasmani (aģentūras MIXD stratēģisko direktoru) rodam atbildes uz šādiem jautājumiem:
- Vai var apgalvot, ka, ja uzņēmums nav sociālajos medijos, tam nav digitālās komunikācijas?
- Ar ko ir jāsāk, plānojot taktiku sociālajiem tīkliem?
- Kādi ir trīs ieteikumi stratēģijas veidošanā?
- Cik efektīvi ir strādāt ar vairākām aģentūrām?
- Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!
Dalies ar savām pārdomām komentāros!
Iepriekšējā epizode
ep. 24 Augusta mini sērija: par digitālo mārketinguNākamā epizode
ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijām