Epizode 47
ep. 47 Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā
40
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kvalitatīvās izpētes metodes mārketingā". Kāpēc nepietiek tikai ar kvantitatīvajiem datiem? Kādos gadījumos pētījumi nav objektīvi? Cik liela nozīme ir izmantotajai valodai?
Klausies un uzzini, kāpēc kvantitatīvajiem pētījumiem jābūt daļai no pilnvērtīgas mārketinga stratēģijas epizodē kopā ar:
- Ilzi Rozenbergu, mārketinga pētījumu kompānijas "Berg Research" vadītāju, lektori
- Lieni Kupču, pakalpojuma dizaina stratēģe.
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 46 Digitālā komunikācija FinTech nozarēNākamā epizode
ep. 48 Transformācija uz e-komerciju