Epizode 56
ep. 56 Ikdienas komunikācija ar influenceriem
44
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Ikdienas komunikācija ar influenceriem". Kas ir mākslīgs saturs? Kā vērtēt PR dāvanas, ņemot vērā, ka 47% aptaujāto to uzskata par pozitīvu iespēju iepazīties ar jaunumiem vai citiem produktiem, bet 17% - negatīvi, jo identificē to kā reklāmu? Kāpēc uzņēmumiem strādāt ar aģentūrām, kas orientējas influenceru mārketingā?
Uz šiem un citiem jautājumiem atbild:
- Rūta Dvinska, TV3 laika ziņu moderatore, digitālā satura autore un podkāsta "Funktieris" veidotāja;
- Kristīne Beitika, Satura veidotāja, kas veido saturu sev un iedrošina kā to veiksmīgāk darīt citiem, TV raidījuma "Māmiņu klubs" vadītāja.
- Tatjana Petjukeviča, BSMS mārketinga projektu vadītāja un influenceru mārketinga eksperte
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 55 Kā veidot prezentāciju, lai tevi sadzird?Nākamā epizode
ep. 57 Elastīga darba plusi un mīnusi