Epizode 69
ep. 69 Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu
42
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Piedāvājums VS pieprasījums ceļā uz ekoloģisku produktu." Ekoloģisks, bioloģisks, godīgs, atbildīgs un ilgtspējīgs - produkta raksturiezīmes, kas mūsu leksikā parādījušās arvien biežāk. Kam jābūt pirmajam - uzņēmuma piedāvājumam vai pircēja pieprasījumam, lai mēs varētu pāriet uz atbildīgāku vai ekoloģiskāku produktu? Vai pircēji pievērš uzmanību produktu marķējumiem? Kāda ir patērētāju gatavība domāt ilgtspējīgi un izdarīt pirkumus, balstoties uz zīmolu sociālo atbildību? Klausies un uzzini epizodē kopā ar:
- Agnese Alksne - Bensone, ilggadēja ilgtspējas eksperte, CSR Latvia līdzdibinātāja un valdes priekšsēdētāja.
- Artūrs Jansons, CSR Latvia biedrs, "homo ecos" līdzdibinātājs, ģeogrāfs;
- Juris Sīlis, CSR Latvia biedrs, SIA "Jelgavas tipogrāfija" īpašnieks.
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Tēma aktualizēta ES finansētā Vides Izglītības fonda projekta “Our Food. Our future” iniciatīvas ietvaros.
Iepriekšējā epizode
ep. 68 Futuristiski par medijiem: metaverss un citas aktualitātesNākamā epizode
ep. 70 Cik daudz atklāt patērētājam?