Epizode 71
ep. 71 Meistarklases kā mārketinga rīks
43
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Meistarklases kā mārketinga rīks". Runājām par iemesliem un procesiem organizējot meistarklases gan klātienē, gan attālināti; par meistaru atrašanu un zināšanu pārnesi un ko meistarklašu organizēšana dod uzņēmumam. Sarunā pie Intas Bušas ciemos:
- Andris Reizenbergs, strādā restorānu nozarē kopš 2002. gada, Gemoss zīmola vēstnieks un Starptautiskās bārmeņu asociācijas kokteiļu pagatavošanas čempions;
- Anna Gruzinska, Latvijā vadošā biznesa mācību un konsultāciju uzņēmuma KIC mārketinga vadītāja.
- Jānis Āboltiņš, BSMS īpašnieks.
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 70 Cik daudz atklāt patērētājam?Nākamā epizode
ep. 72 Kad katrs grib būt žurnālists