Epizode 71

ep. 71 Meistarklases kā mārketinga rīks

ep. 71 Meistarklases kā mārketinga rīks

43

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Meistarklases kā mārketinga rīks". Runājām par iemesliem un procesiem organizējot meistarklases gan klātienē, gan attālināti; par meistaru atrašanu un zināšanu pārnesi un ko meistarklašu organizēšana dod uzņēmumam. Sarunā pie Intas Bušas ciemos:

  • Andris Reizenbergs, strādā restorānu nozarē kopš 2002. gada, Gemoss zīmola vēstnieks un Starptautiskās bārmeņu asociācijas kokteiļu pagatavošanas čempions;
  • Anna Gruzinska, Latvijā vadošā biznesa mācību un konsultāciju uzņēmuma KIC mārketinga vadītāja.
  • Jānis Āboltiņš, BSMS īpašnieks.

Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv