Epizode 4
ep.4 Reklāmbloķētājs – kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?
55
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - kā reklamēties, kad klientam ir "ad-block"?
Ad-block (reklāmbloķētājs) atrod konkrētu kodu, ko atpazīst un automātiski bloķē. Kurā brīdī cilvēki sāk domāt par reklāmu bloķēšanu? Ja reklāma ir kaitinoša, neaktuāla un pārāk intensīva, vai tu izmantotu ad-block aplikāciju? Dalies komentāros un tikmēr klausies epizodi!
Šīs "Tirgziņu Tērzes" epizodes viesi:
- Jānis Keisis, aģentūras "Media House" digitālā mārketinga speciālists un mediju plānotājs
- Jekaterina Pukinska - Barbora.lv pārdošanas mārketinga vadītāja
Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep.3 Iepirkties klātienē vs internetā – e-comm reālijas LatvijāNākamā epizode
ep.5 Žunālu nākotne – kurš lasa digitālos žurnālus?