SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 2
55
Day 2 Podcast “Tirgziņu Tērzes” created by marketing agency BSMS participated Riga Comm with special concept "Skarbnīca".
- 01:20 - Pāvels Semenčuks, Microsoft Business Applications Manager at Accenture; Benefits of working with the leading content management system
- 06:39 - Andrejs Žmiļevskis, digitālās nodaļas vadītājs un Aija Šļahota digitālo mediju speciāliste no Omnicom Media Group; Digitālās piezīmes
- 13:13 - Monika Poškute, CMO at Brokoli Network; 3 do's and don'ts for blockchain communication
- 20:55 - Stanislav Rybachuk, Senior TikTok client partner at Httpool; How to diversify your user acquisition risks in the post iOS-14 world
- 29:29 - Diāna Gabrāne-Žukova, Emerging International Business, CEE at Snap Inc; Go global with Snapchat
- 38:13 - Rolands Ozoliņš, starptautiskā biznesa attīstības konsultants no IBD Consulting; Kā ir mainījies mūsdienu mārketings un pārdošana?
- 45:10 - Annija Spēka, PHD Latvia direktore; Shift | A marketing rethink
Iepriekšējā epizode
SKARBNĪCA: Riga Comm ’21 - Day 1Nākamā epizode
ep. 34 Saīsināta darba diena: no 8 uz 6h