Pasākumu organizēšana

Pasākumu organizēšana ir iesaisti veicinoša mārketinga aktivitāte, kas veido attiecības ar klientiem klātienē. Atkarībā no uzstādītā mērķa, pasākumi veicina pozitīvu zīmola tēlu, palīdz attiecību veidošanā ar mērķauditoriju, sniedz piedzīvojumu vai spēcina zīmola diferenciāciju, radot neaizmirstamu pieredzi.

Jau vairāk kā 20 gadus mēs organizējam dažādus slēgtus un publiskus zīmolu pasākumus - klientu dienas, influenceru slēgtos pasākumus, jaunu produktu prezentācijas, radošas meistarklases, darbinieku korporatīvos pasākumus, pasākumus bērniem un pasākumus lojalitātes veicināšanai.

Plānojot un organizējot jebkuru zīmola pasākumu ir ļoti daudz nianšu, kas jāņem vērā, lai pasākums izdodos kvalitatīvs un patiesi lielisks. Svarīgi, lai pasākums atbilstu ne tikai zīmola vizuālā tēla un komunikācijas vadlīnijām, bet arī, lai pasākuma koncepts un saturs būtu aizraujošs un atmiņā paliekošs. Izmantojot dažādas taktikas, mēs rūpējamies, lai pasākuma mērķis un vēlamais rezultāts tiek maksimāli sasniegts.

Mēs iedziļināmies klienta vajadzībās un izstrādājam atbilstošu pasākuma konceptu un detalizētu plānu, kurā ietilpst scenārijs, pasākuma atbilstošas vietas izvēle, noformējums, atbilstošas aktivitātes un dažādu komunikācijas risinājumu izstrāde, ņemot vērā pasākuma mērķi, klienta vēlmes, mērķauditoriju un pasākuma budžetu.

Sazinies