Epizode 42
ep. 42 Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?
39
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - "Kā skatīties uz ieguldījumu mārketingā?" 60% aptaujāto iedzīvotāju interesē aktualitātes par Latvijas jaunuzņēmumiem un 85,6% uzskata, ka sevišķi sākuma stadijā komunikācija par piedāvātajiem pakalpojumiem un/vai produktiem ir ļoti svarīga. Šajā epizodē par Latvijas un kaimiņvalstu start-up vidi, ieteikumiem uzņēmējiem un praktiskiem padomiem dalās ekspertes:
- Zane Bojāre, mārketinga vadītāja Startup Wise Guys akseleratorā un Riga TechGirls līdz-radītāja.
- Egija Gailuma, uzņēmēja, Forbes 30 zem 30 laureāte, Latvijas Mobilitātes Asociācijas valdes locekle un bijusī CityBee Latvija vadītāja
Klausies tagad: https://podcasts.bsms.lv/
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep. 41 Multilingvisma nozīme e-komercijā – vai visu jātulko?Nākamā epizode
ep. 43 Kā ieiet mazumtirdzniecības sortimentā?