Epizode 8

ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?

50

Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes”  -  Klientu serviss

Sarunā ar ekspertiem runājām par dažādiem klienta servisa rīkiem - facebook messanger, chatboti, aptaujas, e-pastu ziņu analizēšana, attālinātās konsultācijas, u.c.. - lai noskaidrotu, kā visefektīvāk reaģēt? Klausies un uzzini, kādas ir mākslīgā intelekta izmantošanas iespējas un tendences nozarē; kad cilvēki sniedz atsauksmes, un biežāk - pozitīvas vai negatīvas; kāpēc klientu servisa kultūrā vispirms ir jāsāk ar pašiem. Ar savu ilggadējo pieredzi klientu servisu jautājumos dalās:

  • Didzis Grāvītis – apkalpošanas un klientu lojalitātes speciālists, uzņēmuma Centurion Hospitality vadītājs.
  • Iveta Miķelsone-Čehrova - Jūrmala Golf Club & Hotel mārketinga vadītāja
  • Iļja Nogičevs, SEB bankas digitālās attīstības vadītājs - kopā ar komandu radījis SEB čatbotu, iespēju attālināti kļūt par klientu un citus digitālos rīkus.

Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv

Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv