Epizode 9
ep.9 Klientu serviss piegādes biznesā – kas ir klientu atbalsts?
38
Jauna saruna podkāstā “Tirgziņu Tērzes” - Klientu serviss piegādes biznesā.
Turpinot iepriekšējā epizodē aizsākto diskusiju, šoreiz noskaidrojām izaicinājumus, aktualitātes un reālo situāciju, ar kuru saskaras piegādātāji. Mūsu veiktajā aptaujā 68% Latvijas iedzīvotāju atzina, ka pēdējā mēneša laikā ir izmantojuši jebkādu veida piegādi, bet par to cik liels ir bijis pieaugums Omniva un Barbora uzņēmumos, kā uzlabot piegādes tempus un kas jāņem vērā strādājot klientu servisā, uzzini klausoties sarunu kopā ar mūsu viesiem:
- Maija Gutāne, Barbora klientu apkalpošanas centra vadītāja
- Rūta Gaurilova, Omniva klientu atbalsta centra vadītāja
Paldies mūsu draugiem par atbalstu: Norstat – vērtīgi dati svarīgiem lēmumiem www.norstat.lv
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos! Ir idejas tēmām vai viesiem? Raksti mums – podcast@bsms.lv
Iepriekšējā epizode
ep.8 Klientu serviss – vai atbilde ir chatboti?Nākamā epizode
ep.10 TikTok Latvijā – vai zīmoliem ir jāveido savu kontu?